Okyanus Gibi İnsanlar




Güzel insanlar vardır, sohbet edebileceğiniz, sırlarınızı dökebileceğiniz. Bir rakı masasında otururken sizinle sigarasını paylaşan bir arkadaşın geçici sevgisi. Sarhoşluğundan dolayı gelen ani patlama sevgisi gibi geçici ama güzel.

Bir de denizleri aşabileceğiniz dostlarınız vardır. Onlar okyanus gibidirler. Öfkeli, mutlu ve durgun. Gerektiği gibi dürüst, kötü günde yanınızda olan ve sizi asla bırakmayan. Ben bu arkadaşlara sahibim. Her ne kadar beni dalgalarında boğmaya çalışsalar da sonunda beni karaya çıkartıp iyileştiriyorlar. Onlar işte okyanus gibiler. Kıramıyorlar ama derinden işliyorlar. Boğuyorlar ama seviyorlar. Size katlanamasalar bile sizi çok seviyorlar. İşte asıl bu dostlarla sigara içilir, içki içilir ve mutlu olunur. Sarhoş olduklarındaki sevgileri geçici değildir her daim vardır. Siz sohbet etmezsiniz, dedikodunun dibine vurursunuz. Sigara paylaşmazsınız, sigarayı ortak kullanırsınız. 

Bazı şeyler vardır zamanı gelince değerlenen. İşte onlara ben Okyanus gibi İnsanlar diyorum. Krallığımın okyanusu, geçim kaynağım, doğamın en güzel yeri ve mutluluk kaynağım. 

Arkadaşlarla oturup denizi izlerken aslında okyanus gibi insanları izliyorduk ve bunu daha yeni anlıyorum. 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

aykırı düzen

O ÖLDÜ MELENYA, İNTİHAR ETTİ

K I R I K K A L P